Kooperatív módszerek a matematikaórákon – vizsgálatok egy speciális pármunka hatékonyságával kapcsolatban
The aims of this research were to identify and investigate a method that could be seamlessly integrated into the 45-minute daily mathematics instruction of overburdened teachers with minimal additional effort. Our objective was to demonstrate to teachers that the systematic application of this metho...
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács-Kószó Eszter |
---|---|
További közreműködők: |
Kosztolányi József
(Témavezető) Hajnal Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-10-16
|
Kulcsszavak: | Mester és írnok, kooperatív, pármunka, esettanulmány, kooperatív előnyök |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.12253 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12253 |
Hasonló tételek
-
Vizsgálatok a kezdeti érték problémák numerikus megoldásával kapcsolatban
Szerző: Vicsek Tamásné Strehó Mária
Megjelent: (1980) -
Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban kérdőíves és történetalapú elemzés /
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2019) -
In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2022) -
Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2021) -
Negyedik osztályos tanulók szorzási stratégiáinak vizsgálata szemkamerás módszerrel
Szerző: Vígh-Kiss Erika Rozália, et al.
Megjelent: (2019)