Relationships among critical thinking disposition components of Chinese undergraduates A moderated mediating effect analysis /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Zhao Yangyintao
Liu Yong
Wu Hao
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 124
Tárgyszavak:
doi:10.1016/j.ijer.2023.102306

mtmt:34453836
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29190
LEADER 00930nab a2200229 i 4500
001 publ29190
005 20240102115225.0
008 240102s2024 hu o 0|| Angol d
022 |a 0883-0355 
024 7 |a 10.1016/j.ijer.2023.102306  |2 doi 
024 7 |a 34453836  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Zhao Yangyintao 
245 1 0 |a Relationships among critical thinking disposition components of Chinese undergraduates  |h [elektronikus dokumentum] :  |b A moderated mediating effect analysis /  |c  Zhao Yangyintao 
260 |c 2024 
300 |a 17 
490 0 |a INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH  |v 124 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Liu Yong  |e aut 
700 0 1 |a Wu Hao  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29190/1/RelationshipsamongcriticalthinkingdispositioncomponentsofChineseundergraduates-Amoderatedmediatingeffectanalysis.pdf  |z Dokumentum-elérés