Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education A Meta-Analysis /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Liu Yong
Pásztor Attila
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:THINKING SKILLS AND CREATIVITY 45
Tárgyszavak:
doi:10.1016/j.tsc.2022.101069

mtmt:32896720
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24564
LEADER 00822nab a2200217 i 4500
001 publ24564
005 20220621152121.0
008 220621s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 1871-1871 
024 7 |a 10.1016/j.tsc.2022.101069  |2 doi 
024 7 |a 32896720  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Liu Yong 
245 1 0 |a Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education  |h [elektronikus dokumentum] :  |b A Meta-Analysis /  |c  Liu Yong 
260 |c 2022 
300 |a Terjedelem: 21-Azonosító: 101069 
490 0 |a THINKING SKILLS AND CREATIVITY  |v 45 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Pásztor Attila  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24564/1/meta-analysispublication2022.06.pdf  |z Dokumentum-elérés