Digitális játékok az oktatásban

A játék jelentősége a pszichológiai fejlődésben széleskörűen elismert a fejlődéspszichológusok és a neveléssel foglalkozó szakemberek között. Az utóbbi három évtizedben egy további játéktípussal is bővült a fejlesztő alkalmazások eszköztára, a d igitális játékokkal. Jelen tanulmány célja az, hogy...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pásztor Attila
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2013
Sorozat:ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23 No. 9
Tárgyszavak:
mtmt:2482943
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23471
LEADER 01817nab a2200205 i 4500
001 publ23471
005 20220207102831.0
008 220207s2013 hu o 0|| Magyar d
022 |a 1215-5233 
024 7 |a 2482943  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Magyar 
100 1 |a Pásztor Attila 
245 1 0 |a Digitális játékok az oktatásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Pásztor Attila 
260 |c 2013 
300 |a 37-48 
490 0 |a ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA  |v 23 No. 9 
520 3 |a A játék jelentősége a pszichológiai fejlődésben széleskörűen elismert a fejlődéspszichológusok és a neveléssel foglalkozó szakemberek között. Az utóbbi három évtizedben egy további játéktípussal is bővült a fejlesztő alkalmazások eszköztára, a d igitális játékokkal. Jelen tanulmány célja az, hogy átfogó képet nyújtson a digitális játékokhoz kapcsolódó kutatásokról. A digitális játéko knak több olyan tulajdonsága is van, amelyek révén hatékony okta tási eszközzé válhatnak. Számos bizonyíték támasztja alá, hogy eredményesen növelik a diákok tanulási teljesítményét, azonban a z empirikus eredmények gyakran ellentmondásosak. A „Hatékonyak- e?” kérdés helyett termékenyebbnek tűnik a „Milyen formában, mil yen feltételek mellett válhatnak a tanulási kimenet és a motivác ió dimenzióiban is eredményes fejlesztő eszközzé?” kérdések vizs gálata. A válaszok megtalálásához azonban további részletesen adminisztrált, kísérleti és kontrollcsoport bevonásával megvalós uló kutatásokra van szükség. 
650 4 |a Oktatástudomány 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23471/1/EPA00011_iskolakultura_2013_09_037-048.pdf  |z Dokumentum-elérés