Digitális játékok az oktatásban
A játék jelentősége a pszichológiai fejlődésben széleskörűen elismert a fejlődéspszichológusok és a neveléssel foglalkozó szakemberek között. Az utóbbi három évtizedben egy további játéktípussal is bővült a fejlesztő alkalmazások eszköztára, a d igitális játékokkal. Jelen tanulmány célja az, hogy...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
23 No. 9 |
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 2482943 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23471 |
LEADER | 01817nab a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ23471 | ||
005 | 20220207102831.0 | ||
008 | 220207s2013 hu o 0|| Magyar d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
024 | 7 | |a 2482943 |2 mtmt | |
040 | |a SZTE Publicatio Repozitórium |b hun | ||
041 | |a Magyar | ||
100 | 1 | |a Pásztor Attila | |
245 | 1 | 0 | |a Digitális játékok az oktatásban |h [elektronikus dokumentum] / |c Pásztor Attila |
260 | |c 2013 | ||
300 | |a 37-48 | ||
490 | 0 | |a ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA |v 23 No. 9 | |
520 | 3 | |a A játék jelentősége a pszichológiai fejlődésben széleskörűen elismert a fejlődéspszichológusok és a neveléssel foglalkozó szakemberek között. Az utóbbi három évtizedben egy további játéktípussal is bővült a fejlesztő alkalmazások eszköztára, a d igitális játékokkal. Jelen tanulmány célja az, hogy átfogó képet nyújtson a digitális játékokhoz kapcsolódó kutatásokról. A digitális játéko knak több olyan tulajdonsága is van, amelyek révén hatékony okta tási eszközzé válhatnak. Számos bizonyíték támasztja alá, hogy eredményesen növelik a diákok tanulási teljesítményét, azonban a z empirikus eredmények gyakran ellentmondásosak. A „Hatékonyak- e?” kérdés helyett termékenyebbnek tűnik a „Milyen formában, mil yen feltételek mellett válhatnak a tanulási kimenet és a motivác ió dimenzióiban is eredményes fejlesztő eszközzé?” kérdések vizs gálata. A válaszok megtalálásához azonban további részletesen adminisztrált, kísérleti és kontrollcsoport bevonásával megvalós uló kutatásokra van szükség. | |
650 | 4 | |a Oktatástudomány | |
856 | 4 | 0 | |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23471/1/EPA00011_iskolakultura_2013_09_037-048.pdf |z Dokumentum-elérés |