Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation
Elmentve itt :
Szerzők: |
Vo Van De Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION
|
doi: | 10.1007/s10212-021-00568-8 |
mtmt: | 32082285 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21825 |
Hasonló tételek
-
Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels
Szerző: Vo Van De, et al.
Megjelent: (2023) -
Development of inductive reasoning in students across school grade levels
Szerző: Van Vo De, et al.
Megjelent: (2020) -
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context /
Szerző: Vo De Van
Megjelent: (2022) -
The relationship between science motivation, attitude toward science, and inductive reasoning among science major students in Indonesia [absztrakt] /
Szerző: Wicaksono Azizul Ghofar Candra, et al.
Megjelent: (2022) -
Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia
Szerző: Shaakumeni Simson N., et al.
Megjelent: (2018)