Az osztatlan tanárképzésre jelentkezők alkalmassági vizsgájának intézményi tapasztalatai az interjúk tükrében

Elemzésünket elsősorban azon interjúkra alapoztuk, amelyeket az osztatlan tanárképzést indító intézményekben az alkalmassági vizsga megvalósításért felelős személyeivel készítettünk. Összesen 24 beszélgetésre került sor, 17 helyszínen, ami azt jelenti, minden érintett képzőhely fogadta megkeresésünk...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Imre Anna
Kállai Gabriella
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Iskolakultúra 24 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41803
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Elemzésünket elsősorban azon interjúkra alapoztuk, amelyeket az osztatlan tanárképzést indító intézményekben az alkalmassági vizsga megvalósításért felelős személyeivel készítettünk. Összesen 24 beszélgetésre került sor, 17 helyszínen, ami azt jelenti, minden érintett képzőhely fogadta megkeresésünket. Többségük egy felelős személyt bízott meg a válaszadás feladatával, de három nagyobb intézményben többen is, egy intézményben két fő, másik kettőben négy-négy fő is válaszolt kérdéseinkre.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:99-116
ISSN:1215-5233