A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége

A 21. századra természetessé, mindennapi életünk szerves részévé váltak a különböző interaktív technológiai eszközök. Az ezek működtetését megvalósító szoftveres és hardveres technológiák folyamatos tanulásra, majd a megtanultak alkalmazására késztetnek minket. Az eszközökkel történő interakció (pl....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Iskolakultúra 26 No. 5
mtmt:http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.5.3
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41537
LEADER 01423nab a2200193 i 4500
001 misc41537
005 20191106140414.0
008 180706s2016 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
024 7 |a http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.5.3  |2 doi 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Molnár Gyöngyvér 
245 1 2 |a A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Molnár Gyöngyvér 
260 |c 2016 
300 |a 3-16 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 26 No. 5 
520 3 |a A 21. századra természetessé, mindennapi életünk szerves részévé váltak a különböző interaktív technológiai eszközök. Az ezek működtetését megvalósító szoftveres és hardveres technológiák folyamatos tanulásra, majd a megtanultak alkalmazására késztetnek minket. Az eszközökkel történő interakció (pl. gombok, piktogramok nyomogatása) segítségével, jellemzően próba és hiba (’trial and error’) stratégia alkalmazásával fedezzük fel és tanuljuk meg működésüket, majd az elsajátítottak alapján igyekszünk működésbe hozni azokat. Mindezen tevékenységek közben a problémamegoldás két jelentős fázisát tesszük: új ismereteket sajátítunk el, majd alkalmazzuk azokat. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41537/1/01.pdf  |z Dokumentum-elérés