The Assessment, Moderated Mediating Effects, and Influencing Factors of Critical Thinking Disposition in Chinese Undergraduate Students

The complexity and importance of critical thinking (CT) are prompting scholars to continue exploring its framework and application, particularly in this smart and globalized world. Although most nations have integrated CT into their higher education curriculum and assessments, China has not explicit...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Liu Yong
További közreműködők: Pásztor Attila (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2024-01-12
Kulcsszavak:Kritikai gondolkodás, Kritikai gondolkodás diszpozíció, Oktatási értékelés, Egyetemi hallgatók, Mérséklő hatások, Közvetítő hatások, Nemek közötti különbség, Befolyásoló tényezők; Critical thinking, Critical thinking disposition, Educational assessment, Undergraduate students, Moderating effects, Mediating effects, Gender difference, Influencing factors
Tárgyszavak:
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/11928

Hasonló tételek