Analyses of Frequency of Categories of Questions between Native and Non-Native English Speakers and the Methodological Impact of these Differences
Elmentve itt :
Szerző: | Krizsán Sándor |
---|---|
További közreműködők: | Szűr Katalin (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
1997
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/77526 |
Hasonló tételek
-
Hesitation strategies of non-native speakers of English
Szerző: Hollósi-Zdenkó Erzsébet Mária
Megjelent: (2018) -
Native speakers and Hungarian English teachers
Szerző: Farkas Ágnes
Megjelent: (2000) -
The non-native teacher of English
Szerző: Pálinkás Tímea
Megjelent: (1995) -
Errors and error correction Differences between the error correction techniques used by native and non-native teachers of English
Szerző: Bertáné Zsótér Judit
Megjelent: (2008) -
Comparing native and non-native teaching techniques in the nuclear power plant english classes
Szerző: Szabó Andrea
Megjelent: (2004)