Tanulásban akadályozott középiskolás tanulók iskolai motivációjának összehasonlító elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Bodorné Szikora Erzsébet |
---|---|
További közreműködők: | Torda Ágnes (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2018
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/74867 |
Hasonló tételek
-
A tanulásban akadályozott és a nem tanulásban akadályozott, hátrányos helyzetű, roma tanulók tanulási motivációjának vizsgálata
Szerző: Korom Lilla
Megjelent: (2023) -
Tanulásban akadályozott 7-16 éves tanulók néhány alapkészségének és motivációjának vizsgálata
Szerző: Thiele Károlyné
Megjelent: (2002) -
Tanulásban akadályozott, nevelőszülőknél élő tanulók családrajzainak elemzése
Szerző: Sánta Luca
Megjelent: (2020) -
A tanulásban akadályozott tanulók jövőképe
Szerző: Nórándt Péter
Megjelent: (2022) -
Tanulásban akadályozott tanulók történelem tanítása
Szerző: Kissné Gergelyfi Melinda
Megjelent: (2021)