Kereskedelmi márkás élelmiszerek vizsgálata Kelet-Magyarországon
A magyar vásárlók etnocentrizmusát korábbi kutatások szerint felülírja az árorientáltság. A termelői márkás termékeknél alacsonyabb árszínvonalú kereskedelmi márkás élelmiszereket a vásárlók márkaválasztása során ár szempontjából előnyben részesíthetik az alacsonyabb árú import termékekkel szemben....
Elmentve itt :
Szerző: | Földi Kata |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | A területi fejlődés dilemmái
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57446 |
Hasonló tételek
-
Kereskedelmi és gyártói márkás pulykamell sonkák összehasonlító elemzése
Szerző: Antal Nóra Kata
Megjelent: (2020) -
Kereskedelmi és gyártói márkás "baromfivirslik" összehasonlítása
Szerző: Agárdi Marcell
Megjelent: (2023) -
A kereskedelmi márka szerepe a METRO Kereskedelmi Kft. életében
Szerző: Csekei Réka
Megjelent: (2010) -
Kereskedelmi és gyártói márkás sertésvirslik összehasonlító elemzése
Szerző: Erdei Bálint, et al.
Megjelent: (2022) -
Kereskedelmi és gyártói márkás sertésvirslik összehasonlító elemzése
Szerző: Erdei Bálint
Megjelent: (2021)