A szolgáltatás-vezetés hazai tapasztalatairól egy empirikus felmérés tükrében
Jelen tanulmány célja, hogy összegezze a szolgáltatások szervezeti megfogalmazásának különböző aspektusú dilemmáit. A szolgáltatások tervezését végig szervezeti oldalú fókusszal kezeli, hogy a szolgáltatás menedzsment, mint vezetési filozófia, könnyebben értelmezhető legyen. Ebben első lépésként a s...
Elmentve itt :
Szerző: | Heidrich Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Szolgáltatások világa |
Kulcsszavak: | Szolgáltatások, Közszolgáltatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/29194 |
Hasonló tételek
-
A vállalati identitás dimenziói egy empirikus kutatás tükrében
Szerző: Almási Anikó
Megjelent: (2013) -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása – egy online felmérés tükrében
Szerző: Lendvai Edina, et al.
Megjelent: (2023) -
Közművelődés az orvosegyetemen. Egy felmérés tapasztalatairól
Szerző: Tráser László
Megjelent: (1975) -
Nyílt innováció és egyetemek - egy nemzetközi felmérés tanulságai
Szerző: Dőry Tibor, et al.
Megjelent: (2012) -
Az Abonett Kft bio- és gluténmentes termékeinek fogyasztása – egy kérdőíves felmérés tükrében
Szerző: Lendvai Edina, et al.
Megjelent: (2022)