Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Bónus Lilla
Nagy Lászlóné Antal Erzsébet
Korom Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY 33 No. 4
Tárgyszavak:
doi:10.1007/s10956-024-10096-x

mtmt:34572141
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29526
LEADER 00999nab a2200253 i 4500
001 publ29526
005 20240802121412.0
008 240211s2024 hu o 000 eng d
022 |a 1059-0145 
024 7 |a 10.1007/s10956-024-10096-x  |2 doi 
024 7 |a 34572141  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Bónus Lilla 
245 1 0 |a Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bónus Lilla 
260 |c 2024 
300 |a 1-17 
490 0 |a JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY  |v 33 No. 4 
650 4 |a Biológiai tudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 2 |a Nagy Lászlóné Antal Erzsébet  |e aut 
700 0 2 |a Korom Erzsébet  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29526/3/s10956-024-10096-x.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29526/1/Accepted_manuscript_JOST_Bonus_Antal_Korom_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés