Relationship between ethnic identity, attitude, and mathematical creative thinking among secondary school students

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Suherman Suherman
Vidákovich Tibor
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:THINKING SKILLS AND CREATIVITY 51
Tárgyszavak:
doi:10.1016/j.tsc.2023.101448

mtmt:34437341
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29281
LEADER 00873nab a2200217 i 4500
001 publ29281
005 20240115090847.0
008 240115s2024 hu o 0|| Angol d
022 |a 1871-1871 
024 7 |a 10.1016/j.tsc.2023.101448  |2 doi 
024 7 |a 34437341  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Suherman Suherman 
245 1 0 |a Relationship between ethnic identity, attitude, and mathematical creative thinking among secondary school students  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Suherman Suherman 
260 |c 2024 
300 |a 13 
490 0 |a THINKING SKILLS AND CREATIVITY  |v 51 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Vidákovich Tibor  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29281/1/Relationshipbetweenethnicidentityattitudeandmathematicalcreativethinkingamongsecondaryschoolstudents.pdf  |z Dokumentum-elérés