Does demographic background matter on students' mathematical problem-solving based-integrated STEM?
Elmentve itt :
Szerzők: |
Amalina Ijtihadi Kamilia Vidákovich Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Routledge Publishing
London
2023
|
Sorozat: | Reimagining Innovation in Education and Social Sciences : Proceedings of the International Joint Conference on Arts and Humanities (IJCAH 2022), September 10-11, 2022, Surabaya, Indonesia
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1201/9781003366683-33 |
mtmt: | 34138117 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28239 |
Hasonló tételek
-
An integrated STEM-based mathematical problem-solving test Developing and reporting psychometric evidence /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2022) -
A mathematical problem-solving framework-based Integrated STEM Theory and practice /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2022) -
Development and differences in mathematical problem-solving skills A cross-sectional study of differences in demographic backgrounds /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023) -
Assessment in STEM Problem-Solving A Systematic Review /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2022) -
Cognitive and socioeconomic factors that influence the mathematical problem-solving skills of students
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023)