The relationship between students' foreign language achievement and general thinking skills

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Csapó Benő
Nikolov Marianne
Testületi szerző: Best practice in online instruction
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2002
Sorozat:Validity and Value in Education Research
Tárgyszavak:
mtmt:1152650
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25927
LEADER 00797naa a2200217 i 4500
001 publ25927
005 20230102160855.0
008 230102s2002 hu o 1|| Angol d
024 7 |a 1152650  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Csapó Benő 
245 1 4 |a The relationship between students' foreign language achievement and general thinking skills  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Csapó Benő 
260 |c 2002 
300 |a 5 
300 |a 1-5 
490 0 |a Validity and Value in Education Research 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Nikolov Marianne  |e aut 
711 |a Best practice in online instruction  |c New Orleans (LA)  |d 2002.04.01-2002.04.05 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25927/1/Cs_N_AERA_2002.pdf  |z Dokumentum-elérés