Design and validate the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory (2ES-CTDI) for undergraduates
Elmentve itt :
Szerzők: |
Liu Yong Pásztor Attila |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY
46 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.tsc.2022.101169 |
mtmt: | 33145797 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25344 |
Hasonló tételek
-
Measurement invariance of the employer-employee-supported Critical Thinking Disposition Inventory (2ES-CTDI) across gender [abstract] /
Szerző: Yong Liu
Megjelent: (2023) -
Impacts of demographic factors on critical thinking disposition among undergraduates [absztrakt] /
Szerző: Liu Yong, et al.
Megjelent: (2022) -
Mediating effects among the components of critical thinking disposition in undergraduates a PLS-SEM analysis : [absztrakt] /
Szerző: Pásztor Attila, et al.
Megjelent: (2022) -
Moderated mediating effects of gender among the components of critical thinking disposition in undergraduate students
Szerző: Liu Yong, et al.
Megjelent: (2023) -
Survey on the influential demographic factors of Chinese undergraduate students’ critical thinking disposition Evidence from plausible values /
Szerző: Liu Yong, et al.
Megjelent: (2023)