Multisensory stimuli enhance the effectiveness of equivalence learning in healthy children and adolescents
Elmentve itt :
Szerzők: |
Eördegh Gabriella Tót Kálmán Kiss Ádám Kéri Szabolcs Braunitzer Gábor Nagy Attila |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | PLOS ONE
17 No. 7 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1371/journal.pone.0271513 |
mtmt: | 33042846 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25205 |
Hasonló tételek
-
Multisensory guided associative learning in healthy humans
Szerző: Nagyné Eördegh Gabriella, et al.
Megjelent: (2019) -
Maintained Visual-, Auditory-, and Multisensory-Guided Associative Learning Functions in Children With Obsessive–Compulsive Disorder
Szerző: Pertich Ákos, et al.
Megjelent: (2020) -
Visually guided equivalence learning in borderline personality disorder
Szerző: Rosu Anett, et al.
Megjelent: (2022) -
Visual development in school-age healthy and migraineous children
Szerző: Braunitzer Gábor
Megjelent: (2010) -
Suboptimal multisensory processing in pediatric migraine without aura a comparative, cross-sectional study /
Szerző: Braunitzer Gábor, et al.
Megjelent: (2023)