Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia A Partial Ecological Model /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Sukhbaatar Batdulam Tarkó Klára |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | THE QUALITATIVE REPORT
27 No. 8 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.46743/2160-3715/2022.5511 |
mtmt: | 33054742 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24900 |
Hasonló tételek
-
Contexts of School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia an Ecological Model /
Szerző: Sukhbaatar Batdulam
Megjelent: (2020) -
Barriers to teacher communication with pastoralist parents in rural Mongolia
Szerző: Sukhbaatar Batdulam
Megjelent: (2019) -
Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia implications for teacher education and school policy /
Szerző: Sukhbaatar Batdulam, et al.
Megjelent: (2022) -
Contexts of School and Herder Family Communication in Mongolia A Conceptual Framework /
Szerző: Sukhbaatar Batdulam, et al.
Megjelent: (2018) -
Contexts of school and Herder family communication in Mongolia a conceptual framework /
Szerző: Sukhbaatar Batdulam, et al.
Megjelent: (2018)