In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Wafubwa Ruth Nanjekho
Csíkos Csaba
Opoku-Sarkodie Richmond
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:SN Social Sciences 2 No. 2
Tárgyszavak:
doi:10.1007/s43545-022-00321-y

mtmt:32681898
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24368
LEADER 00933nab a2200229 i 4500
001 publ24368
005 20220519094422.0
008 220519s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 2662-9283 
024 7 |a 10.1007/s43545-022-00321-y  |2 doi 
024 7 |a 32681898  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Wafubwa Ruth Nanjekho 
245 1 0 |a In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Wafubwa Ruth Nanjekho 
260 |c 2022 
300 |a Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21 
490 0 |a SN Social Sciences  |v 2 No. 2 
650 4 |a Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) 
700 0 1 |a Csíkos Csaba  |e aut 
700 0 2 |a Opoku-Sarkodie Richmond  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24368/1/Wafubwa2022_Article_In-serviceMathematicsTeachersC.pdf  |z Dokumentum-elérés