|
|
|
|
LEADER |
00898nab a2200241 i 4500 |
001 |
publ22895 |
005 |
20211117221812.0 |
008 |
211117s2021 hu o 0|| Angol d |
022 |
|
|
|a 2405-8440
|
024 |
7 |
|
|a 10.1016/j.heliyon.2021.e08352
|2 doi
|
024 |
7 |
|
|a 32498390
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a SZTE Publicatio Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a Angol
|
100 |
1 |
|
|a Soeharto Soeharto
|
245 |
1 |
0 |
|a Evaluating item difficulty patterns for assessing student misconceptions in science across physics, chemistry, and biology concepts
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Soeharto Soeharto
|
260 |
|
|
|c 2021
|
490 |
0 |
|
|a HELIYON
|v 7 No. 11
|
650 |
|
4 |
|a Fizikai tudományok
|
650 |
|
4 |
|a Kémiai tudományok
|
650 |
|
4 |
|a Biológiai tudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
700 |
0 |
1 |
|a Csapó Benő
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22895/1/2021_Soeharto_Csapo_misconceptions.pdf
|z Dokumentum-elérés
|