Evaluating item difficulty patterns for assessing student misconceptions in science across physics, chemistry, and biology concepts

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Soeharto Soeharto
Csapó Benő
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2021
Sorozat:HELIYON 7 No. 11
Tárgyszavak:
doi:10.1016/j.heliyon.2021.e08352

mtmt:32498390
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22895
LEADER 00898nab a2200241 i 4500
001 publ22895
005 20211117221812.0
008 211117s2021 hu o 0|| Angol d
022 |a 2405-8440 
024 7 |a 10.1016/j.heliyon.2021.e08352  |2 doi 
024 7 |a 32498390  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Soeharto Soeharto 
245 1 0 |a Evaluating item difficulty patterns for assessing student misconceptions in science across physics, chemistry, and biology concepts  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Soeharto Soeharto 
260 |c 2021 
490 0 |a HELIYON  |v 7 No. 11 
650 4 |a Fizikai tudományok 
650 4 |a Kémiai tudományok 
650 4 |a Biológiai tudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Csapó Benő  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/22895/1/2021_Soeharto_Csapo_misconceptions.pdf  |z Dokumentum-elérés