Formative Assessment as a Predictor of Mathematics Teachers’ Levels of Metacognitive Regulation

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Wafubwa Ruth Nanjekho
Csíkos Csaba
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2021
Sorozat:INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION 14 No. 1
doi:10.29333/iji.2021.14158a

mtmt:31788814
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21251
LEADER 00821nab a2200205 i 4500
001 publ21251
005 20210420112231.0
008 210420s2021 hu o 0|| zxx d
022 |a 1694-609X 
024 7 |a 10.29333/iji.2021.14158a  |2 doi 
024 7 |a 31788814  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Wafubwa Ruth Nanjekho 
245 1 0 |a Formative Assessment as a Predictor of Mathematics Teachers’ Levels of Metacognitive Regulation  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Wafubwa Ruth Nanjekho 
260 |c 2021 
300 |a 983-998 
490 0 |a INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION  |v 14 No. 1 
700 0 1 |a Csíkos Csaba  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21251/1/FormativeAssessmentasaPredictorofMathematicsTeachersLevelsofMetacognitiveRegulation.pdf  |z Dokumentum-elérés