A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben

A fogyasztók elégedettsége már régóta nagy érdeklődésnek örvendő fogalom a kutatások számos területén. A korábbi tanulmányok elismerik a diákok elégedettégének kritikus szerepét a felsőoktatásban, és köztudott, hogy a hallgatóknak folyamatosan változó szükségleteik vannak, melyek kielégítésre várnak...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kéri Anita
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért Győr 2020
Sorozat:Marketing a digitalizáció korában – Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának előadásai
mtmt:31661265
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19927
LEADER 02141naa a2200205 i 4500
001 publ19927
005 20201120122602.0
008 201120s2020 hu o 0|| zxx d
020 |a 9786155837760 
024 7 |a 31661265  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kéri Anita 
245 1 2 |a A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kéri Anita 
260 |a Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért  |b Győr  |c 2020 
300 |a 12 
300 |a 533-544 
490 0 |a Marketing a digitalizáció korában – Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának előadásai 
520 3 |a A fogyasztók elégedettsége már régóta nagy érdeklődésnek örvendő fogalom a kutatások számos területén. A korábbi tanulmányok elismerik a diákok elégedettégének kritikus szerepét a felsőoktatásban, és köztudott, hogy a hallgatóknak folyamatosan változó szükségleteik vannak, melyek kielégítésre várnak. Ennek következtében jelentős mennyiségű szakirodalom jelent meg arról, hogy a felsőoktatási intézményeknek gyorsan kell reagálniuk a hallgatói igényekre, hogy megtarthassák őket és a nemzetközi rangsorokban elért helyezésüket. Mivel a diákok elégedettsége nagymértékben függ a tanítás minőségétől, alapvető fontosságú, hogy a felsőoktatási intézmények új tanítási módszereket alkalmazzanak. Ezért a jelen kutatás célja a co-creation, mint oktatásmódszertani eszköz bemutatása, valamint a közgazdászképzésben való alkalmazhatóságának vizsgálata egy esetpélda bemutatása segítségével. A co-creation módszertanával a tanárok képesek bevonni a kivételes diákokat a tanterv létrehozásába, ami fokozhatja a diákok órai részvételét és aktivitását, valamint növelheti a diákok elégedettségét. 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19927/1/KeriAnita-ACo-creationoktatasmodszertanieszkozjelensegeafelsooktatasbanesakozgazdaszkepzesben.pdf  |z Dokumentum-elérés