A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben
A fogyasztók elégedettsége már régóta nagy érdeklődésnek örvendő fogalom a kutatások számos területén. A korábbi tanulmányok elismerik a diákok elégedettégének kritikus szerepét a felsőoktatásban, és köztudott, hogy a hallgatóknak folyamatosan változó szükségleteik vannak, melyek kielégítésre várnak...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
Győr
2020
|
Sorozat: | Marketing a digitalizáció korában – Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának előadásai
|
mtmt: | 31661265 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19927 |
LEADER | 02141naa a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | publ19927 | ||
005 | 20201120122602.0 | ||
008 | 201120s2020 hu o 0|| zxx d | ||
020 | |a 9786155837760 | ||
024 | 7 | |a 31661265 |2 mtmt | |
040 | |a SZTE Publicatio Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Kéri Anita | |
245 | 1 | 2 | |a A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben |h [elektronikus dokumentum] / |c Kéri Anita |
260 | |a Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért |b Győr |c 2020 | ||
300 | |a 12 | ||
300 | |a 533-544 | ||
490 | 0 | |a Marketing a digitalizáció korában – Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának előadásai | |
520 | 3 | |a A fogyasztók elégedettsége már régóta nagy érdeklődésnek örvendő fogalom a kutatások számos területén. A korábbi tanulmányok elismerik a diákok elégedettégének kritikus szerepét a felsőoktatásban, és köztudott, hogy a hallgatóknak folyamatosan változó szükségleteik vannak, melyek kielégítésre várnak. Ennek következtében jelentős mennyiségű szakirodalom jelent meg arról, hogy a felsőoktatási intézményeknek gyorsan kell reagálniuk a hallgatói igényekre, hogy megtarthassák őket és a nemzetközi rangsorokban elért helyezésüket. Mivel a diákok elégedettsége nagymértékben függ a tanítás minőségétől, alapvető fontosságú, hogy a felsőoktatási intézmények új tanítási módszereket alkalmazzanak. Ezért a jelen kutatás célja a co-creation, mint oktatásmódszertani eszköz bemutatása, valamint a közgazdászképzésben való alkalmazhatóságának vizsgálata egy esetpélda bemutatása segítségével. A co-creation módszertanával a tanárok képesek bevonni a kivételes diákokat a tanterv létrehozásába, ami fokozhatja a diákok órai részvételét és aktivitását, valamint növelheti a diákok elégedettségét. | |
856 | 4 | 0 | |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19927/1/KeriAnita-ACo-creationoktatasmodszertanieszkozjelensegeafelsooktatasbanesakozgazdaszkepzesben.pdf |z Dokumentum-elérés |