A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben
A fogyasztók elégedettsége már régóta nagy érdeklődésnek örvendő fogalom a kutatások számos területén. A korábbi tanulmányok elismerik a diákok elégedettégének kritikus szerepét a felsőoktatásban, és köztudott, hogy a hallgatóknak folyamatosan változó szükségleteik vannak, melyek kielégítésre várnak...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
Győr
2020
|
Sorozat: | Marketing a digitalizáció korában – Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának előadásai
|
mtmt: | 31661265 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19927 |
Tartalmi kivonat: | A fogyasztók elégedettsége már régóta nagy érdeklődésnek örvendő fogalom a kutatások számos területén. A korábbi tanulmányok elismerik a diákok elégedettégének kritikus szerepét a felsőoktatásban, és köztudott, hogy a hallgatóknak folyamatosan változó szükségleteik vannak, melyek kielégítésre várnak. Ennek következtében jelentős mennyiségű szakirodalom jelent meg arról, hogy a felsőoktatási intézményeknek gyorsan kell reagálniuk a hallgatói igényekre, hogy megtarthassák őket és a nemzetközi rangsorokban elért helyezésüket. Mivel a diákok elégedettsége nagymértékben függ a tanítás minőségétől, alapvető fontosságú, hogy a felsőoktatási intézmények új tanítási módszereket alkalmazzanak. Ezért a jelen kutatás célja a co-creation, mint oktatásmódszertani eszköz bemutatása, valamint a közgazdászképzésben való alkalmazhatóságának vizsgálata egy esetpélda bemutatása segítségével. A co-creation módszertanával a tanárok képesek bevonni a kivételes diákokat a tanterv létrehozásába, ami fokozhatja a diákok órai részvételét és aktivitását, valamint növelheti a diákok elégedettségét. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 12 533-544 |
ISBN: | 9786155837760 |