Different levels of statistical learning-Hidden potentials of sequence learning tasks
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hallgató Emese Janacsek Karolina Németh Dezső |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | PLOS ONE
14 No. 9 |
doi: | 10.1371/journal.pone.0221966 |
mtmt: | 30839614 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19884 |
Hasonló tételek
-
Online measurement of learning temporal statistical structure in categorization tasks
Szerző: Sáringer Szabolcs, et al.
Megjelent: (2022) -
Age-related Differences in Implicit Sequence Learning and Consolidation across the Human Life Span Implications for the Functioning of the Fronto-Striatal Circuitry /
Szerző: Janacsek Karolina
Megjelent: (2012) -
Manipulating the rapid consolidation periods in a learning task affects general skills more than statistical learning and changes the dynamics of learning
Szerző: Szücs-Bencze Laura, et al.
Megjelent: (2023) -
Effective vocabulary learning techniques at different levels at different ages
Szerző: Gottfried Emese
Megjelent: (1998) -
Intact implicit probabilistic sequence learning in Obstructive Sleep Apnea
Szerző: Németh Dezső, et al.
Megjelent: (2012)