Chinese EFL teacher trainees’ perceptions of writing after the practicum
Elmentve itt :
Szerző: | Kong Yunjun |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND RESEARCH
8 No. 5 |
doi: | 10.17507/jltr.0805.07 |
mtmt: | 3352585 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/19134 |
Hasonló tételek
-
Chinese EFL teachers' conceptions of writing
Szerző: Kong Yunjun, et al.
Megjelent: (2017) -
TEFL Trainees' and Teachers' Knowledge of Writing A Case of China /
Szerző: Yunjun Kong
Megjelent: (2018) -
Comparing teachers' and trainees' feedback on student writing by an English learner
Szerző: Kong Yunjun
Megjelent: (2018) -
Chinese TEFL teachers’ conceptions of writing A partial credit model analysis /
Szerző: Kong Yunjun
Megjelent: (2017) -
TEFL teachers’ conceptions of writing A case of China /
Szerző: Kong Yunjun
Megjelent: (2018)