A Cross-cultural Validation of Adapted Questionnaire for Assessing Motivation to Learn Science
Elmentve itt :
Szerzők: |
Shaakumeni Simson Ndadaleka Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
22 No. 3 |
doi: | 10.1080/18117295.2018.1533157 |
mtmt: | 30368415 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/14849 |
Hasonló tételek
-
Development, adaptation and validation of instruments for assessing Namibian students’ beliefsabout nature of science
Szerző: Shaakumeni Simson Ndadaleka
Megjelent: (2020) -
Exploring the Factorial Validity of the Beliefs about Nature of Science Questionnaire
Szerző: Shaakumeni Simson Ndadaleka, et al.
Megjelent: (2019) -
Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia
Szerző: Shaakumeni Simson N., et al.
Megjelent: (2018) -
Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2021) -
The cross-cultural validation of the technology-enhanced social constructivist learning environment questionnaire in the Iraqi Kurdistan Region
Szerző: Mohammed Saif Husam, et al.
Megjelent: (2022)