A Cross-cultural Validation of Adapted Questionnaire for Assessing Motivation to Learn Science

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Shaakumeni Simson Ndadaleka
Csapó Benő
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2018
Sorozat:AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION 22 No. 3
doi:10.1080/18117295.2018.1533157

mtmt:30368415
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/14849
LEADER 00872nab a2200205 i 4500
001 publ14849
005 20190310222631.0
008 190310s2018 hu o 0|| zxx d
022 |a 1811-7295 
024 7 |a 10.1080/18117295.2018.1533157  |2 doi 
024 7 |a 30368415  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Shaakumeni Simson Ndadaleka 
245 1 2 |a A Cross-cultural Validation of Adapted Questionnaire for Assessing Motivation to Learn Science  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Shaakumeni Simson Ndadaleka 
260 |c 2018 
300 |a 340-350 
490 0 |a AFRICAN JOURNAL OF RESEARCH IN MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION  |v 22 No. 3 
700 0 1 |a Csapó Benő  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/14849/1/ACrossculturalValidationofAdaptedQuestionnaireforAssessingMotivationtoLearnScience.pdf  |z Dokumentum-elérés