Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csapó Benő Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
8 |
doi: | 10.3389/fpsyg.2017.02022 |
mtmt: | 3287336 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/12303 |
Hasonló tételek
-
Exploration and learning strategies in an interactive problem-solving environment at the beginning of higher education studies
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2017) -
Measuring complex problem-solving in Jordanian higher education the effects of demographic, cognitive and affective factors on students' achievement : [absztrakt] /
Szerző: Alrababah Saleh Ahmad Hussein, et al.
Megjelent: (2022) -
Dynamic systems and their importance in competence assessment of problem solving
Szerző: Funke Joachim, et al.
Megjelent: (2012) -
Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses /
Szerző: Alrababah Saleh Ahmad
Megjelent: (2022) -
Development of dynamic problem solving from grade 3 to 9
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2014)