Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Csapó Benő
Molnár Gyöngyvér
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2017
Sorozat:FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8
doi:10.3389/fpsyg.2017.02022

mtmt:3287336
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/12303
LEADER 00761nab a2200205 i 4500
001 publ12303
005 20200203162955.0
008 171120s2017 hu o 0|| zxx d
022 |a 1664-1078 
024 7 |a 10.3389/fpsyg.2017.02022  |2 doi 
024 7 |a 3287336  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Csapó Benő 
245 1 0 |a Potential for assessing dynamic problem-solving at the beginning of higher education studies  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Csapó Benő 
260 |c 2017 
300 |a Azonosító: 2022-Terjedelem: 12 p. 
490 0 |a FRONTIERS IN PSYCHOLOGY  |v 8 
700 0 1 |a Molnár Gyöngyvér  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/12303/1/2017_Csapo_Molnar_ProblemSolving.pdf  |z Dokumentum-elérés