Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében

A tanulmány egy kérdőíves kutatás eredményeit mutatja be, amely általános és középiskolai tanárok (n = 182) körében vizsgálta a különböző tanulásszervezési módok és oktatási módszerek alkalmazásának gyakoriságát, kiemelt figyelmet fordítva az aktív tanulási formákra, valamint azok megítélésére és az...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Bánfi Gréta
Korom Erzsébet
Format: Article
Published: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Series:Iskolakultúra 32 No. 10
Kulcsszavak:Pedagógia - módszer - általános iskola, Pedagógia - módszer - középiskola, Kérdőíves módszer, Pedagógiai kutatás - módszer
Subjects:
doi:10.14232/iskkult.2022.10.3

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/71213

Similar Items