Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
A tanulmány egy kérdőíves kutatás eredményeit mutatja be, amely általános és középiskolai tanárok (n = 182) körében vizsgálta a különböző tanulásszervezési módok és oktatási módszerek alkalmazásának gyakoriságát, kiemelt figyelmet fordítva az aktív tanulási formákra, valamint azok megítélésére és az...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bánfi Gréta Korom Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 10 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - módszer - általános iskola, Pedagógia - módszer - középiskola, Kérdőíves módszer, Pedagógiai kutatás - módszer |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/iskkult.2022.10.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/71213 |
Hasonló tételek
-
Tanulói aktivitásra alapozott oktatási módszerek alkalmazásának vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
Szerző: Bánfi Gréta, et al.
Megjelent: (2022) -
Aktív tanulási módszerek alkalmazása általános és középiskolai tanárok körében
Szerző: Bánfi Gréta
Megjelent: (2019) -
A kutatás-, a projekt- és a problémaalapú tanulás vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
Szerző: Bánfi Gréta
Megjelent: (2018) -
A kutatás-, a projekt- és a problémaalapú tanulás vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében
Szerző: Bánfi Gréta
Megjelent: (2017) -
Egy társas tanulásra alapozott természettudományos iskolai program vizsgálata a tutor diákok szemszögéből [absztrakt] /
Szerző: Bánfi Gréta, et al.
Megjelent: (2022)