A tanulószervezet kontextus-adaptált modellje a magyar köznevelésben a pedagógusok munkahelyi elégedettségének függvényében
A tanulószervezet fogalma Senge 1990-ben megjelent könyvének köszönheti a népszerűségét és viszonylag hamar elterjedt az oktatási szervezetek kutatóinak körében is. Jelen tanulmány célja a tanulószervezet elméleti keretrendszerének megszilárdítása Garvin (2000) három kritériuma nyomán. Elsőként bemu...
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 4 |
Kulcsszavak: | Munkavállalói elégedettség, Oktatásügy - Magyarország - 21. sz. |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.4.48 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70871 |
Hasonló tételek
-
A romániai magyar pedagógusok továbbképzésekkel kapcsolatos motivációjának és elégedettségének vizsgálata
Szerző: Hégető Katalin, et al.
Megjelent: (2023) -
Válaszok a sokszínűség kezelésére a köznevelésben [absztrakt] /
Szerző: Hosszú Tímea, et al.
Megjelent: (2023) -
Pedagógusok elégedettségének mérése egy összevont iskolai szervezetben
Szerző: Domokos Erika
Megjelent: (2016) -
Az Y és Z generáció munkahelyi elégedettségének vizsgálata
Szerző: Voloscsuk Alíz
Megjelent: (2021) -
Lelki egészségfejlesztés a köznevelésben - utópia vagy realitás? [absztrakt] /
Szerző: Osváth Viola, et al.
Megjelent: (2023)