A tanulószervezet kontextus-adaptált modellje a magyar köznevelésben a pedagógusok munkahelyi elégedettségének függvényében

A tanulószervezet fogalma Senge 1990-ben megjelent könyvének köszönheti a népszerűségét és viszonylag hamar elterjedt az oktatási szervezetek kutatóinak körében is. Jelen tanulmány célja a tanulószervezet elméleti keretrendszerének megszilárdítása Garvin (2000) három kritériuma nyomán. Elsőként bemu...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth László
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Iskolakultúra 32 No. 4
Kulcsszavak:Munkavállalói elégedettség, Oktatásügy - Magyarország - 21. sz.
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2022.4.48

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/70871

Hasonló tételek