A kommunikáció szerepe a megküzdés, a szociálisprobléma-megoldás és az asszertivitás serdülőkori fejlesztésében
Az iskolai nevelés egyik kiemelten fontos feladata a szociális kompetencia összetevőinek tervszerű, tudatos fejlesztése – többek között – annak érdekében, hogy a tanulók képesek legyenek alkalmazkodni a folyamatosan változó környezetükhöz, be tudjanak illeszkedni kortársi közösségekbe, ezekben haték...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Balogh-Pécsi Anett Kasik László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 7-8 |
Kulcsszavak: | Kommunikáció, Szociális kompetencia |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/68834 |
Hasonló tételek
-
A kommunikáció szerepe a megküzdés, a szociálisprobléma-megoldás és az asszertivitás serdülőkori fejlesztésében
Szerző: Balogh-Pécsi Anett, et al.
Megjelent: (2021) -
A VÉG-modell alkalmazása a szociálisprobléma-megoldás vizsgálatában és fejlesztésében
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2016) -
Az asszertív kommunikáció és a szociálisprobléma-megoldás kapcsolata és drámaalapú fejlesztési lehetőségei serdülőkorban [absztrakt] /
Szerző: Balogh-Pécsi Anett
Megjelent: (2023) -
Szociálisprobléma-megoldás vizsgálata serdülőknél
Szerző: Horvát Barbara
Megjelent: (2020) -
A szociálisprobléma-megoldás fejlődése serdülőkorban – két longitudinális vizsgálat tapasztalatai
Szerző: Kasik László
Megjelent: (2015)