Majd akkor megyünk át a hídon... a 2020-ban megjelent tantervi szabályozók hatása a földrajz tantárgyra és a természettudományokra /
A 2020-ban módosított Nemzeti alaptanterv és az új kerettantervek jelentős változásokat eredményeztek a Természettudomány és földrajz műveltségi területbe tartozó tantárgyak esetében. A műveltségi területhez kötődő valamennyi tantárgynak – biológia, fizika, földrajz, kémia – csökkent a középiskolai...
Elmentve itt :
Szerző: | Seres Zoltán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 5 |
Kulcsszavak: | Tanterv - közoktatás - Magyarország - 2020, Oktatásügy - Magyarország - 2020 |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/59193 |
Hasonló tételek
-
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898) -
Az ókor alkonya a NAT 2020 és az új gimnáziumi történelemtankönyv /
Szerző: Grüll Tibor
Megjelent: (2021) -
Iskolakultúra 30. évf. (2020) 1-2. sz.
Megjelent: (2020) -
Dialogikus oktatási módszerek megbeszélés, vita, eseti módszer, szerepjáték : 4. lecke /
Szerző: Németh Anikó
Megjelent: (2019) -
Hatékony iskola [3. változat] /
Szerző: Baráth Tibor
Megjelent: (1997)