A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából

The research examines the plans and the implementation of the Master Programs of those kindergarten teachers who completed the Master Teacher degree of the Hungarian teacher promotion system within the Completion, Testing and Revision of the Teacher Qualification System pilot program in 2014-2015. I...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kovács Ivett Judit
Szivák Judit
Czachesz Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2020
Sorozat:Iskolakultúra 30 No. 9
Kulcsszavak:Óvodapedagógus - képzés, Tanárképzés
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2020.9.3

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/57364

Hasonló tételek