A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából
The research examines the plans and the implementation of the Master Programs of those kindergarten teachers who completed the Master Teacher degree of the Hungarian teacher promotion system within the Completion, Testing and Revision of the Teacher Qualification System pilot program in 2014-2015. I...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kovács Ivett Judit Szivák Judit Czachesz Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 9 |
Kulcsszavak: | Óvodapedagógus - képzés, Tanárképzés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.9.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57364 |
Hasonló tételek
-
A reflektív naplók alkalmazásának lehetőségei a tanárképzésben
Szerző: Gulya Nikoletta, et al.
Megjelent: (2020) -
A felsőoktatás képzési területeinek szintleíró kimeneti jellemzői segédlet a tanulási eredmény alapú felsőoktatási képzésfejlesztéshez /
Szerző: Bozsó Renáta, et al.
Megjelent: (2018) -
Tanárjelöltek reflexiójának vizsgálatai "A pedagógiai kutatás módszerei és a tudományos eredmények iskolai alkalmazása" című kurzusokon
Szerző: Kiss-Kovács Renáta
Megjelent: (2024) -
Szegedi egyetemi tájékoztató
Szerző: Szandtner Pál
Megjelent: (1927) -
Magyar főiskolai útmutató
Megjelent: (1929)