A színpercepció és színértelmezés mérése 7-9 éves diákok körében
A színek befogadása és a színnel való alkotás a vizuális nevelési programok egyik fontos komponense világszerte. 2018-ban a Nemzetközi Színtani Társaság magyar részvételű Oktatási Szakosztálya kutatási programot kezdeményezett, amelyben a színek oktatásának eredményességét vizsgálják a közoktatásban...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Tóth Alisa Kárpáti Andrea Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Iskolakultúra
29 No. 1 |
Kulcsszavak: | Vizuális nevelés - általános iskola |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2019.1.17 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46463 |
Hasonló tételek
-
A színpercepció és színértelmezés mérése 7-9 éves diákok körében
Szerző: Tóth Alisa, et al.
Megjelent: (2019) -
Színpercepció és színértelmezés 7–13 éves korban képességszerkezet és a fejlődést befolyásoló tényezők /
Szerző: Tóth Alisa, et al.
Megjelent: (2021) -
A színpercepció és színértelmezés mérésnek tartalmi keretei általános iskolás diákok körében
Szerző: Tóth Alisa
Megjelent: (2017) -
A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban
Szerző: Tóth Alisa, et al.
Megjelent: (2017) -
A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban
Szerző: Tóth Alisa, et al.
Megjelent: (2017)