Egyenlő esélyek az iskolában, út az inkluzivitás felé
„Az inkluzív iskolákban minden diák olyan oktatásban részesül, amely alkalmazkodik az egyéni szükségletekhez, és az iskola azokra a diákokra is figyel, akik nem rendelkeznek speciális oktatási szükségletekkel.” (Varga, 2015, p. 53)
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2018
|
Sorozat: | Iskolakultúra
28 No. 3-4 |
Kulcsszavak: | Hátrányos helyzetű fiatalok - nevelés - könyvismertetés, Oktatáselmélet - módszertan - könyvismertetés |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/46211 |
Tartalmi kivonat: | „Az inkluzív iskolákban minden diák olyan oktatásban részesül, amely alkalmazkodik az egyéni szükségletekhez, és az iskola azokra a diákokra is figyel, akik nem rendelkeznek speciális oktatási szükségletekkel.” (Varga, 2015, p. 53) |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 116-118 |
ISSN: | 1215-5233 |