Egyenlő esélyek az iskolában, út az inkluzivitás felé

„Az inkluzív iskolákban minden diák olyan oktatásban részesül, amely alkalmazkodik az egyéni szükségletekhez, és az iskola azokra a diákokra is figyel, akik nem rendelkeznek speciális oktatási szükségletekkel.” (Varga, 2015, p. 53)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krausz Anita
További közreműködők: Varga Aranka
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2018
Sorozat:Iskolakultúra 28 No. 3-4
Kulcsszavak:Hátrányos helyzetű fiatalok - nevelés - könyvismertetés, Oktatáselmélet - módszertan - könyvismertetés
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/46211
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:„Az inkluzív iskolákban minden diák olyan oktatásban részesül, amely alkalmazkodik az egyéni szükségletekhez, és az iskola azokra a diákokra is figyel, akik nem rendelkeznek speciális oktatási szükségletekkel.” (Varga, 2015, p. 53)
Terjedelem/Fizikai jellemzők:116-118
ISSN:1215-5233