Orbis sensualium pictus multimédia az iskolában [melléklet] /
Ez év júliusában Németországban, a müncheni Ludwig Maximilians Egyetemen az új elektronikus médiumok, mindenekelőtt a multimédia-rendszerek és programok fejlesztésének és az oktatásban történő felhasználásának kérdéseit tamdmányoztam. A témakört mint érdeklődő, felhasználó és iskolafejlesztő igazgat...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
1997
|
Sorozat: | Iskolakultúra
7 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/45187 |
Tartalmi kivonat: | Ez év júliusában Németországban, a müncheni Ludwig Maximilians Egyetemen az új elektronikus médiumok, mindenekelőtt a multimédia-rendszerek és programok fejlesztésének és az oktatásban történő felhasználásának kérdéseit tamdmányoztam. A témakört mint érdeklődő, felhasználó és iskolafejlesztő igazgató közelítettem meg, ebből adódóan figyelmem a technikai-oktatástechnológiai részletkérdéseken túl a terület nevelésfilozófiai, pszichológiai, illetve didaktikai vonatkozásaira is kiterjedt. Az alábbiakban megpróbálom összefoglalni mindazt, amit az új médiummal kapcsolatosan fontosnak tartok, kiegészítve saját tapasztalataimmal és reflexióimmal. Szeretnék a terület iránt érdeklődőknek rövid áttekintést adni a tárgyban, a tökéletesség és a teljesség igénye nélkül. Remélem, írásom továbbgondolásra késztet, és hozzájárul a hazai multimédia-didaktika továbbfejlődéséhez. Köszönettel tartozom Heinz Mandl professzor úrnak, a müncheni egyetem gyakorlati pedagógia és pedagógiai pszichológia tanszéke vezetőjének a sokoldalú segítségért és a rendelkezésemre bocsátott szakirodalomért. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 1-16 |
ISSN: | 1215-5233 |