Tudás és tankönyv a történelemtudás mérése ötödik osztályos tanulóknál /
A Tankönyvkutató Intézet és a Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskolája közös kísérleti kutatást szervezett, hogy feltárja a tankönyvi szövegek és a tanulók olvasási teljesítménye közötti összefüggéseket. A kutatás arra a feltevésre épül, hogy a tankönyvek szövegezésének minősége vis...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 11-12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42755 |
Tartalmi kivonat: | A Tankönyvkutató Intézet és a Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskolája közös kísérleti kutatást szervezett, hogy feltárja a tankönyvi szövegek és a tanulók olvasási teljesítménye közötti összefüggéseket. A kutatás arra a feltevésre épül, hogy a tankönyvek szövegezésének minősége visszahat a tanulók teljesítményére, tudására, különösképp az ismeretek feldolgozása terén. Ennek a kutatásnak a része az a tudásszintmérés, amelyet az ötödik osztályosok körében 2006 júniusában végeztünk. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 3-20 |
ISSN: | 1215-5233 |