Egy tankönyvkutatási beszámoló részletei a tankönyvek hatásvizsgálata a környezeti nevelésben /
2000-2002 között az OM–AI támogatásával végzett kutatásban tanulók és tanárok közreműködésével végeztünk különböző iskolafokozatokban és típusokban kérdőíves vizsgálatot. Tanulmányoztuk a téma elméleti hátterét és elemeztük 35 iskola 1252 tanulójának és 52 pedagógusának válaszait. Eredményeinket zár...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 8-10 |
Kulcsszavak: | tankönyv, környezeti nevelés, hatásvizsgálat |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42733 |
Tartalmi kivonat: | 2000-2002 között az OM–AI támogatásával végzett kutatásban tanulók és tanárok közreműködésével végeztünk különböző iskolafokozatokban és típusokban kérdőíves vizsgálatot. Tanulmányoztuk a téma elméleti hátterét és elemeztük 35 iskola 1252 tanulójának és 52 pedagógusának válaszait. Eredményeinket záró tanulmányban összegeztük, amelyből most részleteket és összefüggéseket mutatunk be. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 182-193 |
ISSN: | 1215-5233 |