Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői roma és többségi tanulók összehasonlítása /
Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fejes József Balázs Józsa Krisztián |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 6-7 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42694 |
Hasonló tételek
-
Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2007) -
Kulturális eltérések az iskolai eredményességben és a tanulási motivációban roma és többségi tanulók összehasonlítása /
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2007) -
Iskolai és tanulási motiváció
Szerző: Rohács Fanni
Megjelent: (2017) -
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2005) -
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2005)