Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői roma és többségi tanulók összehasonlítása /
Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi...
Saved in:
Main Authors: | |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2007
|
Series: | Iskolakultúra
17 No. 6-7 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42694 |
Summary: | Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi tanulmányunkban már közreadtuk (Fejes és Józsa, 2005), jelen munkánkban a roma és a többségi tanulók motivációjában és iskolai eredményeiben mutatkozó eltérésekre koncentrálunk. |
---|---|
Physical Description: | 83-96 |
ISSN: | 1215-5233 |