Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői roma és többségi tanulók összehasonlítása /

Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Fejes József Balázs
Józsa Krisztián
Format: Article
Published: 2007
Series:Iskolakultúra 17 No. 6-7
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42694
Description
Summary:Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi tanulmányunkban már közreadtuk (Fejes és Józsa, 2005), jelen munkánkban a roma és a többségi tanulók motivációjában és iskolai eredményeiben mutatkozó eltérésekre koncentrálunk.
Physical Description:83-96
ISSN:1215-5233