Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői roma és többségi tanulók összehasonlítása /
Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 6-7 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42694 |
LEADER | 01265nab a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42694 | ||
005 | 20191106140646.0 | ||
008 | 180706s2007 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Fejes József Balázs | |
245 | 1 | 3 | |a Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői |h [elektronikus dokumentum] : |b roma és többségi tanulók összehasonlítása / |c Fejes József Balázs |
260 | |c 2007 | ||
300 | |a 83-96 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 17 No. 6-7 | |
520 | 3 | |a Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi tanulmányunkban már közreadtuk (Fejes és Józsa, 2005), jelen munkánkban a roma és a többségi tanulók motivációjában és iskolai eredményeiben mutatkozó eltérésekre koncentrálunk. | |
700 | 0 | 1 | |a Józsa Krisztián |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42694/1/EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_083-096.pdf |z Dokumentum-elérés |