Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői roma és többségi tanulók összehasonlítása /

Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Fejes József Balázs
Józsa Krisztián
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 6-7
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42694
LEADER 01265nab a2200193 i 4500
001 misc42694
005 20191106140646.0
008 180706s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Fejes József Balázs 
245 1 3 |a Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői   |h [elektronikus dokumentum] :  |b roma és többségi tanulók összehasonlítása /  |c  Fejes József Balázs 
260 |c 2007 
300 |a 83-96 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 17 No. 6-7 
520 3 |a Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi tanulmányunkban már közreadtuk (Fejes és Józsa, 2005), jelen munkánkban a roma és a többségi tanulók motivációjában és iskolai eredményeiben mutatkozó eltérésekre koncentrálunk. 
700 0 1 |a Józsa Krisztián  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42694/1/EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_083-096.pdf  |z Dokumentum-elérés