Általános iskolai tanulók tudásszerkezete az anyag és az anyag változásai /

Az általános iskolások különböző korosztályai, az iskolakezdőket is beleértve, hogyan értelmeznek bizonyos természettudományos fogalmakat? Léteznek-e a nemzetközi szakirodalomban bemutatott tévképzetek a hazai iskolások körében, és vajon a Tudástér Elmélet alkalmazásával hogyan egészíthetők ki a hag...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dobóné Tarai Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 8-10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42683
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az általános iskolások különböző korosztályai, az iskolakezdőket is beleértve, hogyan értelmeznek bizonyos természettudományos fogalmakat? Léteznek-e a nemzetközi szakirodalomban bemutatott tévképzetek a hazai iskolások körében, és vajon a Tudástér Elmélet alkalmazásával hogyan egészíthetők ki a hagyományos elemző módszerek?
Terjedelem/Fizikai jellemzők:221-233
ISSN:1215-5233