Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata az eltérő szimbólumok hatása a teljesítményekre /

A képességmérés célja az volt, hogy választ kapjunk arra a kérdésre, hogy a tanulók teljesítménye — az adott mintát tekintve — szignifikáns különbséget mutat-e a két területen (aritmetika, geometria) megfogalmazott szöveges feladatok megoldása során. Vajon a szimbólumok különbözősége befolyásolja a...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cseh Ágnes Gabriella
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 6-7
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42676
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A képességmérés célja az volt, hogy választ kapjunk arra a kérdésre, hogy a tanulók teljesítménye — az adott mintát tekintve — szignifikáns különbséget mutat-e a két területen (aritmetika, geometria) megfogalmazott szöveges feladatok megoldása során. Vajon a szimbólumok különbözősége befolyásolja a sikeres feladatmegoldást? Egy gyakorló pedagógus munkáját hogyan segítheti az objektív értékelési eljárások ismerete, és hogyan tervezheti meg tudatosan a feladatokat a fejlesztendő képességekhez?
Terjedelem/Fizikai jellemzők:66-82
ISSN:1215-5233