Értékelés a testnevelés órán felső-tagozatos tanulók tapasztalatai /
A tanulmány bajai és Baja környéki felső tagozatos általános iskolások véleményét és tapasztalatait vizsgálja a testnevelés óra céljaival, valamint az értékelési folyamatokkal kapcsolatosan. Eredményeink szerint a diákok a testnevelést fontosnak tartják az oktatásban, és elsősorban kondícionális kép...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42666 |
Tartalmi kivonat: | A tanulmány bajai és Baja környéki felső tagozatos általános iskolások véleményét és tapasztalatait vizsgálja a testnevelés óra céljaival, valamint az értékelési folyamatokkal kapcsolatosan. Eredményeink szerint a diákok a testnevelést fontosnak tartják az oktatásban, és elsősorban kondícionális képességeket és mozgásos tapasztalatokat társítanak a tantárgyhoz. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 88-95 |
ISSN: | 1215-5233 |