A méltányosság elvű és multikulturális nevelés esélyei a drámatanításban
Európában 2007 a „Mindenki számára egyenlő lehetőségek éve” volt (a „Let’s make equality a reality. Together, we’ll make a difference.” szlogen jegyében). Mégpedig a befogadó iskola egy olyan koncepcióján kívánva ezt megvalósítani, amely az iskolán és a többségi csoportokon belül is kezelni tudja a...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 3-4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42614 |
Tartalmi kivonat: | Európában 2007 a „Mindenki számára egyenlő lehetőségek éve” volt (a „Let’s make equality a reality. Together, we’ll make a difference.” szlogen jegyében). Mégpedig a befogadó iskola egy olyan koncepcióján kívánva ezt megvalósítani, amely az iskolán és a többségi csoportokon belül is kezelni tudja a tanulók közti különbségeket. Alternatívákat kínál az egyéni tanulói utak megszervezésére, miközben támogatja a tanulók teljes mértékű részvételét a legkülönbözőbb iskolai szocializációs terepeken |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 133-137 |
ISSN: | 1215-5233 |