Az idő mint fogalmazási tartalom az iskolai élet és a felnőttség ritmikai szerkezete tanulói fogalmazások tükrében /

Az ember viszonya az időhöz, időtapasztalata és idővel kapcsolatos fogalmai, az időtudat és az időgazdálkodás a nevelési és a szocializációs folyamatokban megszerezhető tanult, illetve habitualizálódó tudás. Az idő habitualizációjában és az időszemlélet alakulásában kitüntetett szerepe van a gyermek...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Huszár Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 3-4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42582
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az ember viszonya az időhöz, időtapasztalata és idővel kapcsolatos fogalmai, az időtudat és az időgazdálkodás a nevelési és a szocializációs folyamatokban megszerezhető tanult, illetve habitualizálódó tudás. Az idő habitualizációjában és az időszemlélet alakulásában kitüntetett szerepe van a gyermek- és iskoláskornak, ebből adódóan meghatározóak azok az intézményi formák és gyakorlati eljárások is, amelyek a felnövekvő embert az időméréssel összekapcsolt időfogalom segítségével szocializálják
Terjedelem/Fizikai jellemzők:88-95
ISSN:1215-5233