Antropológia és neveléstörténet

Az elmúlt néhány évtizedben a pedagógiai antropológia divatossá válásának lehetünk tanúi. A vizsgálódások középpontjában mindig a különféle kultúrák interakciója, valamint az oktatás/nevelés összefüggéseinek vizsgálata áll. Az antropológiai megközelítés sajátja, hogy mind időben, mind vizsgálandó sz...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fekete Szabolcs
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 5-6
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42570
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az elmúlt néhány évtizedben a pedagógiai antropológia divatossá válásának lehetünk tanúi. A vizsgálódások középpontjában mindig a különféle kultúrák interakciója, valamint az oktatás/nevelés összefüggéseinek vizsgálata áll. Az antropológiai megközelítés sajátja, hogy mind időben, mind vizsgálandó szempontok tekintetében a lehető legszélesebbre nyitja a lehetőségeket. Erre jó példát szolgáltatott a 2007. november 30. és december 1. között a Veszprémi Akadémiai Bizottság szervezésében megrendezett Történeti antropológia és nevelés – Kultúrák találkozása című konferencia.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:137-139
ISSN:1215-5233