Antropológia és neveléstörténet
Az elmúlt néhány évtizedben a pedagógiai antropológia divatossá válásának lehetünk tanúi. A vizsgálódások középpontjában mindig a különféle kultúrák interakciója, valamint az oktatás/nevelés összefüggéseinek vizsgálata áll. Az antropológiai megközelítés sajátja, hogy mind időben, mind vizsgálandó sz...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2008
|
Series: | Iskolakultúra
18 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42570 |
Summary: | Az elmúlt néhány évtizedben a pedagógiai antropológia divatossá válásának lehetünk tanúi. A vizsgálódások középpontjában mindig a különféle kultúrák interakciója, valamint az oktatás/nevelés összefüggéseinek vizsgálata áll. Az antropológiai megközelítés sajátja, hogy mind időben, mind vizsgálandó szempontok tekintetében a lehető legszélesebbre nyitja a lehetőségeket. Erre jó példát szolgáltatott a 2007. november 30. és december 1. között a Veszprémi Akadémiai Bizottság szervezésében megrendezett Történeti antropológia és nevelés – Kultúrák találkozása című konferencia. |
---|---|
Physical Description: | 137-139 |
ISSN: | 1215-5233 |