Irányzatok a természettudományos nevelésben
A természettudományok mai értelemben vett oktatása az első ipari forradalmat követő megjelenése Európában mintegy kétszáz éve, Amerikában pedig még fél évszázaddal később (Comber és Keeves, 1973; Machamer, 1998) óta gyökeresen átalakult. Az utóbbi csaknem hatvan évben a hangsúlyok folyamatosan válto...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2008
|
Series: | Iskolakultúra
18 No. 3-4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42553 |
Summary: | A természettudományok mai értelemben vett oktatása az első ipari forradalmat követő megjelenése Európában mintegy kétszáz éve, Amerikában pedig még fél évszázaddal később (Comber és Keeves, 1973; Machamer, 1998) óta gyökeresen átalakult. Az utóbbi csaknem hatvan évben a hangsúlyok folyamatosan változtak, a tudomány, a technika fejlődése és később az internet kiépülése következtében óriási expanzió, „tananyagrobbanás” (1), tantervi reform (2) ment végbe. |
---|---|
Physical Description: | 17-30 |
ISSN: | 1215-5233 |