Irányzatok a természettudományos nevelésben

A természettudományok mai értelemben vett oktatása az első ipari forradalmat követő megjelenése Európában mintegy kétszáz éve, Amerikában pedig még fél évszázaddal később (Comber és Keeves, 1973; Machamer, 1998) óta gyökeresen átalakult. Az utóbbi csaknem hatvan évben a hangsúlyok folyamatosan válto...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: B. Németh Mária
Format: Article
Published: 2008
Series:Iskolakultúra 18 No. 3-4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42553
Description
Summary:A természettudományok mai értelemben vett oktatása az első ipari forradalmat követő megjelenése Európában mintegy kétszáz éve, Amerikában pedig még fél évszázaddal később (Comber és Keeves, 1973; Machamer, 1998) óta gyökeresen átalakult. Az utóbbi csaknem hatvan évben a hangsúlyok folyamatosan változtak, a tudomány, a technika fejlődése és később az internet kiépülése következtében óriási expanzió, „tananyagrobbanás” (1), tantervi reform (2) ment végbe.
Physical Description:17-30
ISSN:1215-5233